الأخبار القبطية - بالكلمة ننتصر

مقالات الكاتب الأديب والشاعر فايز البهجورى 59

Page 2 of 3        Back   1    2    3    Next

سطح الفساد ارتفع وحيتانه زادوا كتير - 1 أكتوبر 2015 - 20 توت 1732


على رأى المثل : صفر مريم شال الوزير - 27 سبتمبر 2015 - 16 توت 1732


تفكير فى حاجة الى اعادة النظر. - 5 سبتمبر 2015 - 30 مسرى 1731


دعونى أعلمكم الحكمة - 3 سبتمبر 2015 - 28 مسرى 1731


عزم الرجال - 11 أغسطس 2015


بحـبّـك يامصـر حضارة ووطن - 6 أغسطس 2015


مصر أكبر من ده كله - 18 يوليو 2015


من له أذنان للسمع فليسمع - 12 يوليو 2015


ما هى العظمة ؟ - 9 يوليو 2015


ما أعظم الحريه - 5 يوليو 2015


لما الشيطان سكن عماره - 17 يونيو 2015


اهتماماتك تحدد ملامح شخصيتك - 23 مايو 2015


كيلو الطماطم فى القاهرة ب 11 جنيه وايجار الشقة ب 3 جنيهات فى الشهر - 5 مايو 2015


وقال القرد للقرداتى : - 29 أبريل 2015


سألوا الخائب ماذا فعلت؟ - 25 أبريل 2015


أيها الأقباط أنتم مسئؤلون عن هوانكم - 4 أبريل 2015


مديحة البابا شنودة فى الذكرى الثالثة لنياحته - 18 مارس 2015


قلب الأم - 17 مارس 2015


مصر أمانه فى رقبة كل المصريين - 15 مارس 2015


مش كفايةبالكلا م بتحب مصر - 14 مارس 2015


Page 2 of 3        Back   1    2    3    Next